sobota, 25 stycznia 2014

Zgarnij jeden z dwóch glossy - KONKURS

Dzisiaj przychodzę do Was z konkursem, w którym do zgarnięcia są dwa pudełka glossy stworzone własnoręcznie przeze mnie :)
W pudełeczkach znajdują się kosmetyki te, które były nietrafionymi prezentami oraz te z oryginalnych Glossybox'ów, które mi nie podpasowały. Zdecydowałam się zebrać teraz wszystko do kupy i przekazać w Wasze ręce.
Część produktów jest całkowicie nowa - nigdy nie używana, a część użyta dosłownie raz oraz nadal jest świeża i bezpieczna do użytkowania.
Do Was należy wybór, które pudełeczko chciałybyście przygarnąć do siebie :) Do każdego z pudełeczek dorzucam jeszcze próbki m.in. produktów BANDI :)
A oto ich zawartość:

Różowy glossy


Zawartość  Różowego glossy:
  1. Collagen Konjac Sponge marki Yasumi - NOWA
  2. Płyta z makijażami blogmakijaż.pl Sephora - NOWA (zafoliowana)
  3. Lakier do paznokci Golden Rose odcień 41 poj. 10,5 ml - NOWY
  4. Olay Total Effects - krem + serum poj. 40 ml - UŻYTY 1 RAZ
  5. Termoochronny spray do prostowania włosów Farouk CHI 44 Iron Guard poj. 250 ml - UŻYTY 1 RAZ

Srebrny glossy


Zawartość  Srebrnego glossy:
  1. Natural Konjac Sponge marki Yasumi - NOWA
  2. Podkład mineralny EverydayMinerals odcień Light Medium poj. 4,8 g - NOWY
  3. Prasowany cień do oczu Pure marki Applausse odcień 42 - NOWY
  4. Balsam do ciała Lirene 75 ml - NOWY
  5. Woda perfumowana Christina Aquilera 15 ml - UŻYTY 2-3 RAZY
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy być obserwatorem bloga, podać w komentarzu pod tym postem, które pudełeczko glossy chciałabyś wygrać wraz z mailem :)
NIC WIĘCEJ!

Jeżeli masz ochotę możesz polubić mój profil na Facebooku, powiadomić znajomych o konkursie lub napisać o tym notkę, ale nie jest to warunek obowiązkowy.

Wzór zgłoszeń do konkursu:
Obserwuję jako 
Gram o różowe/srebrne pudełeczko 
Mój e-mail: 

Konkurs trwa do 10 lutego 2013 roku, a wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 7 dni od daty zakończenia konkursu. Pudełeczka wysyłam na własny koszt KURIEREM.

44 komentarze:

  1. Obserwuję jako Anna Bartłomiejczyk
    Gram o różowe pudełko
    mój e-mail: ania.bartlomiejczyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako : dziki agrest
    Gram o srebrne pudełeczko
    Mój e-mail: dzikiagrest1@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: pani domu ( na FB - Pani Domu na zakupach )
    Gram o różowe/srebrne pudełeczko - SREBRNE
    Mój e-mail: panidomunazakupach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: sarinacosmetics
    Gram o srebrne pudełeczko
    Mój e-mail: ewelina87tt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: nika88
    Gram o różowe pudełeczko
    Mój e-mail: one-more-dress@wp.pl
    Lubię na FB jako: One more dress

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako Kinga
    Gram o srebrne pudełeczko
    Mój e-mail: karen15@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako Małgorzata Sz.
    Gram o różowe pudełeczko
    Mój e-mail: malgorzataporwol@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako Ediiiit
    Gram o srebrne pudełeczko
    Mój e-mail: e.slepecka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przygarnę srebrne Glossy
    obserwuję jako: Aniczkowo bloguje
    e-mail: aniczkaanisia@gmail.com
    lubię na fb jako: Kwiatkowska Anika
    udostępniłam info: https://www.facebook.com/annieesia/posts/407423862737710?stream_ref=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako EWELA
    Gram o różowe pudełeczko
    Mój e-mail: aniolekewcia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: balsamowo
    Gram o SREBRNE pudełeczko
    Mój e-mail: balsamowo@gmail.com
    Lubię na FB jako: balsamowo

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako : pysia buu
    Gram o srebrne pudełeczko
    Mój e-mail: pysior111@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako : Soniulka
    Gram o srebrne pudełeczko
    Mój e-mail: a.choszczyk@interia.eu
    Lubię na FB jako: Anna Choszczyk

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Joanna K
    Gram o różowe pudełeczko
    Mój e-mail: kidajoanna1388@gmail.com
    Lubię na fb jako: Joanna Justyna Kida

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje jako: Magda
    Gram o srebrne pudełeczko
    Mój email: madelaine89@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: ewelina19881
    Gram o srebrne pudełeczko
    Mój e-mail: ewelina.gor18@wp.pl
    "lubię" na fb jako jedna z pierwszych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję jako Anlavena
    podoba mi się różowe pudełko :)
    mail: anlavena87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuje : Aswertyna
    e-mail: aswertyna@gmail.com
    srebrne pudło <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: mentoska
    Gram o srebrne pudełko
    E-mail: justynamietus@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako Aga Ruda
    Gram o srebrne pudełeczko
    Mój e-mail: rudawska.a@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako Anita B.
    gram o różowe pudełeczko.
    Mail : anita.barbara@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Aleksandreta K.
    Gram o srebrne pudełeczko
    Mój e-mail: aleksandreta.kontakt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Anjaa1103
    Gram o srebrne pudełeczko.
    Mój e-mail: ziomek1103@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako Anna Pe
    Gram o różowe pudełeczko
    Mój e-mail: anka8604@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako Karola Adamczyk
    Gram o różowe pudełeczko
    Mój e-mail: karolinaadamczyk88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję Magda Zatorska
    Gram o srebrne pudełeczko
    Mój e-mail: mzatorska93@gmail.com

    Obserwuję profil na facebooku jako: Magda Zatorska

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako Paulla0406
    Gram o srebrne pudełeczko
    Mój Mail: Pipi39@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako K. Kasieńka
    Gram o srebrne pudełeczko
    Mój e-mail kachakaskakasienka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako Danae
    Gram o srebrne pudełeczko
    Mój e-mail: danusia_nc@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako 56manka
    Gram srebrne pudełeczko
    Mój e-mail: 56manka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako petitechere.blogspot.com
    Gram o różowe pudełeczko ♥
    Mój e-mail: mallami07@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako Balbina Ogryzek
    Gram o różowe pudełeczko
    Mój e-mail: anne1kathy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako Lady Lukrecja
    Gram o srebrne pudełeczko
    Mój e-mail: ladylucrecja@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: Monika K.
    Gram o srebrne pudełeczko
    Mój e-mail: monika.kurlapska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako Radoska35
    Gram o srebrne pudełko
    Mój mail :radoska01@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako celina Łukaszewicz
    Gram o różowe pudełko
    Mój e-mail: celinalukaszewicz@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako Anna Vladislava
    Gram o srebrne pudełeczko
    Mój e-mail: empatia@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako kochacwszystko
    Gram o srebrne pudełeczko
    Mój e-mail: kochacwszystko@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako Karolina Pe
    Gram o różowe pudełko
    mój e-mail: karolinape444@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako edka767
    srebrne pudełeczko
    Mój e-mail: edka767@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń