środa, 1 stycznia 2014

Farbowanie i strzyżenie w Hair & Body Factory

Nowy Rok to nowe zmiany, a jak zmiany to konieczna jest wizyta u fryzjera. Bardzo długo wahałam się, do którego powinnam się wybrać we Wrocławiu. Do tej pory odwiedzałam zaufaną fryzjerkę w moim rodzinnym mieście oddalonym od Wrocka o ponad 250 km. Ale zmiany potrzebowałam natychmiast, bo stan moich włosów wołał o pomstę do nieba. Potrzebowałam pomocy tu i teraz! Włosy niesamowicie się plątały, blond bardzo zżółkł, a moje mysie odrosty odstraszały mnie samą.
Co same możecie ocenić poniżej:

Zdecydowałam się wybrać jeszcze przed Nowym Rokiem na wizytę do Hair & Body Factory, które przed kilkoma latami odwiedziłam mając w ręku groupon. Wyszłam wtedy bardzo zadowolona z wizyty i zdecydowałam się ponownie zwrócić się do nich o pomoc. Ekipa fryzjerska się troszkę zmieniła, ale jakość ich usług pozostała nadal na wysokim poziomie. W salonie fryzjerskim obsługują dwie przesympatyczne dziewczyny W. i K. 
Gdy usiadłam na fotelu, K. poświęciła dobre kilkanaście minut na poznanie problemów moich włosów i moich oczekiwaniach. Chciałam lekko włosy przyciemnić, aby odrastające włosy nie były aż tak widoczne, ale nadal chciałam zostać blondynką, z tym, że wyglądać bardziej naturalnie. 
Włosy w ocenie K. były mocno przesuszone i zniszczone rozjaśniaczem w proszku, który moja rodzinna fryzjerka zastosowała do zrobienia ze mnie blondynki. Dzięki K. wiem, że są obecnie metody pozwalające na zostanie blondynką w bezpieczniejszy i łagodniejszy sposób dla włosów, o czym niestety nie wiedziałam i włosy przez 2 lata były katowane rozjaśniaczem. Na koniec ekspertyzy K. zarekomendowała:
  1. farbowanie dające efekt hombre (który wyszedł jej idealnie i mega naturalnie!)
  2. cieniowanie oraz obcięcie co najmniej 20 cm włosów (na co absolutnie się nie zgodziłam i krakowskim targiem stanęło na długości maksymalnie 10 cm. I rzeczywiście tak było - ani cm więcej)
  3. saunę nawilżającą wraz z maską intensywnie nawilżającą
  4. wypróbowanie kosmetyków do włosów marki Davines (szampon do włosów długich i maska nawilżająca)

Efekt poniżej:

Włosy przybrały naturalny kolor, w którym czułam się zdecydowanie lepiej. Nadal byłam blondynką, na czym mi bardzo zależało, a włosy nie straciły na swej długości. Stały się lekkie, bardziej sypkie i co równie ważne przestały się plątać. 
Za 3 godzinną wizytę zapłaciłam ok. 200 zł i mimo całkiem wysokiej ceny wiem, że nie będzie to moja ostatnia w tym miejscu. Do fryzjera nie chodzę codziennie, ani nawet co miesiąc. Dlatego 200 zł wydane raz na pół roku uważam za bardzo rozsądną cenę, bo efekt jest dokładnie taki jaki sobie wymarzyłam. Jeżeli szukacie dobrego i godnego polecenia fryzjera we Wrocławiu, to serdecznie polecam Hair & Body Factory i ręce Pani K., która widać, że wykonuje swój zawód z pasją i poświęca swoją całą uwagę Klientowi. Warto było do nich wrócić :)

Podsumowanie farbowania i strzyżenia w Hair & Body Factory:
Strona salonu: http://hair-factory.pl/

Jakość usługi:
Rewelacja! Z przyjemnością powtórzę zabieg!
Komfort klienta: 
W porządku! Czułam się wystarczająco komfortowo!
Higiena:
W porządku! Zabieg wykonany w higienicznych warunkach!

11 komentarzy:

  1. mnie też przydałaby się taka wizyta, a musze przyznać, że jestem pod wrażeniem! włosy wyglądają jak u 2 róznych osób! super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy przede wszystkim wyglądają zdrowiej i naturalniej. Świetna zmiana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, włosy nie do poznania - tamte sprawiały wrażenie ciężkich i suchych, te nowe są lekkie i przede wszystkim bardzo naturalne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy wyglądają genialnie! Są wyprostowane na tym zdjęciu "po"? Chociaż nieważne - jestem pod absolutnym wrażeniem. I to podejście do klienta - niby się płaci, niby powinno być ok, a zazwyczaj wszyscy i tak sobie olewają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał zmiana zdecydowanie na plus!
    ZAPRASZAM DO SIEBIE w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że włoski nabrały życia i blasku :) dołączam do obserwatorów:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne!:) moglabys napisac imię pani na "K"?:) chciałabym się do niej wybrać, a nie wiem co powiedziec przy zapisie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekspresowa odpowiedź :) Bardzo dziękuję - jutro dzwonię :)

    OdpowiedzUsuń