poniedziałek, 28 maja 2012

Mikrodermabrazja pleców i dekoltu w Salonie Kosmetycznym Inspiracja


Umówiłam się do Salonu Kosmetycznego Inspiracja na wykonanie zabiegu mikrodermabrazji pleców i dekoltu. Potrzebowałam porządnie oczyścić swoją skórę przed nadchodzącym latem, aby nie straszyć wypryskami, o którym pisałam w poprzednich postach. 
Nie miałam żadnego problemu z trafieniem do siedziby salonu - mieści się w odnowionej kamienicy na ulicy Św. Antoniego 26 tuż obok rynku. Jest jednak mały niuansik, który spowodował, że na II piętro kamienicy weszłam szybszym niż zwykle krokiem. Otóż Salon Kosmetyczny Inspiracja mieści się m.in. nad.... zakładem usług pogrzebowych... Przechodząc przez korytarz w stronę schodów prowadzących na wyższe piętra kamienicy nie sposób nie zauważyć przeszklonego lokalu prezentującego różnego rodzaju trumny i urny na prochy... Brrr.... no ale cóż.... podejrzewam, że Salon Kosmetyczny Inspiracja nie miał większego wpływu na to, kto wynajmuje lokal pod nimi - także mały dreszczyk emocji jest gwarantowany już od progu kamienicy, w którym mieści się salon.
Salon Kosmetyczny Inspiracja sam w sobie jest bardzo przestronny. Po prawej stronie od wejścia znajduje się pomieszczenie z recepcją i pomieszczeniami zabiegowymi. Po lewej stronie znajduje się toaleta oraz kolejne pomieszczenia. Akurat podczas mojej wizyty panowała - jakby to ująć - grobowa cisza... No może przesadzam, chcę powiedzieć tylko, że było bardzo cicho, aż niekomfortowo. Jednak Pani stojąca w recepcji od samego progu szeroko się do mnie uśmiechnęła i mój nastrój się zaczął powoli poprawiać. Pani wzięła ode mnie moją kurtkę i przeniosła do innego pomieszczenia, a mnie zaprosiła do jednego z gabinetów zabiegowych. Gabinet był stosunkowo skromny. Po jednej stronie ściany stał długi blat ze zlewem i szafkami, po drugiej stało urządzenie do mikrodermabrazji na przesuwanym stoliku, a obok niego łóżko zabiegowe pokryte ręcznikiem, a na nim jednorazowy materiał z włókniny. Na przesuwanym stoliku, oprócz urządzenia, stał skromny zestaw kosmetyków w postaci płynu micelarnego, kremu nawilżającego i mleczka oczyszczającego - wszystkie marki Bioderma. 
Zabieg rozpoczął się od mikrodemobrazji dekoltu - klasycznie oczyszczanie wykonane mleczkiem oczyszczającym, a następnie płynem micelarnym. Następnie poszła w ruch diamentowa głowica mikrodemobrazji. Pani wykonała zabieg bardzo dokładnie i starannie oraz za moją zgodą na wysokich ustawieniach intensywności. Na koniec położony został krem nawilżający. Obrót na plecy i jedziemy dalej - ponownie oczyszczanie i złuszczanie - tak samo dokładne i staranne - na koniec maska kremowa na 15 min.
Za oba zabiegi zapłaciłam łącznie 200 zł, choć według cennika na stronie internetowej powinny mnie wynieść o ok. 20 zł mniej.
Czy było warto? Ciężko powiedzieć... na pewno w jakiś sposób zredukował liczbę wyprysków na moim ciele, aczkolwiek spodziewałam się lepszego efektu. Aczkolwiek wiem, że mój problem wyprysków nie był łagodny, dlatego nie skreślam Salonu Kosmetycznego Inspiracja z listy polecanych przeze mnie salonów kosmetycznych we Wrocławiu.

Podsumowanie wizyty w Salonie Kosmetycznym Inspiracja:

Strona salonu: www.saloninspiracja.pl

Jakość usługi:

 W porządku! Prawdopodobnie skuszę się ponownie! 

Komfort klienta: 

W porządku! Czułam się wystarczająco komfortowo!

Higiena:

  Rewelacja! Higiena utrzymywana na medal!

Ocena ogólna:

Myślę, że Salon Kosmetyczny Inspiracja jest godny polecenia. Pani wykonywała zabieg w higienicznych warunkach, zmieniając kilkakrotnie jednorazowe rękawiczki. Klient nie może narzekać na komfort! Gabinety są osobnymi pomieszczeniami, do których nie dochodzą dźwięki z zewnątrz - jedynie Salon Kosmetyczny Inspiracja mógłby pomyśleć nad oprawą muzyczną salonu, tak aby przebywanie w nim było czystą przyjemnością.

0 komentarze:

Prześlij komentarz