sobota, 16 maja 2015

Czy depilacja laserowa Light Sheer jest skuteczna? Efekty po 5 zabiegach w Epilira

Czy depilacja laserowa Ligh Sheer Duet jest skuteczna? Odpowiem krótko: TAK.

Długo trwało zanim zdecydowałam się przedstawić Wam mój ostateczny werdykt tej metody depilacji. Swoją przygodę z depilacją Light Sheer Duet rozpoczęłam równo rok temu w gabinecie Epilira, gdzie depilowałam (i nadal depiluję) łydki z kolanami. Ciekawi efektów po 5 zabiegach? Zapraszam do czytania!

http://epilira.pl/
Epilira we Wrocławiu jest chyba najskromniejszym gabinetem z jakim miałam do czynienia. W ich ofercie jest tylko depilacja laserowa Light Sheer Duet, a co za tym idzie cały gabinet wypełnia jedynie fotel zabiegowy, parawanik, maszyna do depilacji i biureczko pani kosmetolog. 

Zabiegi wykonywałam z całkiem długimi odstępami, co najmniej 2 miesięcznymi. Na początku nie widziałam spektakularnych efektów i powątpiewałam w skuteczność tej metody w tym gabinecie. Kasa z portfela powoli uciekała, a efektów coś nie było widać.

Jednak teraz po 5 zabiegach w końcu coś ruszyło! Widzę, że łyse miejsca na moich nogach zaczęły się powiększać, co przekonało mnie do tego gabinetu oraz do tej metody depilacji, którą będę kontynuować. Jeszcze co mi zostało to walka z upartym owłosieniem w okolicach kolan, które u mnie jest najgęstsze. Jednak w dolnej części łydek owłosienie zniknęło na dobre!

Zresztą same zobaczcie. Dla lepszego dostrzeżenia pozostałych włosków zdjęcia zostały podrasowane kontrastem w edytorze graficznym (stąd wszystkie moje żyłki i pieprzyki są bardzo wyraźne).









Co najmniej 50-60% włosków została usunięta na dobre! Nogi golę maszynką raz na miesiąc, czasami półtora. Wierzę, że po dodatkowych 3-4 zabiegach będę mogła odstawić maszynkę do golenia na zawsze!

Na co należy zwrócić uwagę, by depilacja laserowa Light Sheer Duet była skuteczna?


Na gabinet, w którym maszyna nie jest mocno wyeksploatowana. Przy mocno zużytych maszynach skuteczność zabiegów drastycznie spada. Pamiętam jak w gabinecie Dermed, który już nie funkcjonuje we Wrocławiu, byłam bardzo zawiedziona, jak po 8 zabiegach depilacji laserowej na pachy nie widziałam absolutnie żadnej różnicy. Dlaczego? Gabinet pracował na mocno wyeksploatowanej maszynie, a koszt wykonania zabiegu był niebotycznie wysoki ok. 300 zł. 

Od tego czasu byłam sceptyczna co do Light Sheer Duet'a, ale zaufałam badaniom naukowym, które zapewniały, że na światowym rynku jedynie Light Sheer oraz Vectus to lasery o największej skuteczności w usuwaniu owłosienia (laserem Vectus usuwam włoski pod pachami - dajcie mi proszę jeszcze parę miesięcy na przedstawienie ostatecznego werdyktu).

Z całą odpowiedzialnością stwierdzam, że maszyna, którą posługuje się gabinet Epilira jest w dobrym stanie i efekty zabiegów są zauważalne. A cena za zabieg wynosi 169 zł za dowolną część ciała, co stanowi najniższą cenę za depilację tym laserem we Wrocławiu. Warto również dodać, że zabieg wykonujemy nie częściej jak raz na 2 miesiące.

Gorąco polecam skorzystać z usług tego miejsca! Epilira zachęca również swoich klientów do skorzystania z systemu rekomendacyjnego i w ten sposób podczas umawiania się jeśli podacie kod:

8BD1A585

otrzymacie 50 zł zniżki na zabieg.

Osoby ciekawe relacji z mojej pierwszej wizyty w Epilira odsyłam tutaj:
Depilacja laserem Light Sheer Duet w Gabinecie Epilira

Macie jakieś doświadczenia z depilacja laserową?
(Nie mylić z IPL!)

Vera

1 komentarz:

  1. cena rzeczywiście kusi :) takie pewnie głupie pytanie - cena 169 jest ceną np. za dwie łydki czy za jedną :D?

    OdpowiedzUsuń