niedziela, 3 maja 2015

Analiza kolorystyczna w Gabinecie Prestiż we Wrocławiu

http://www.prestiz.eu/
Gabinet Prestiż bardzo lubię i każdemu polecam to miejsce, dlatego z bólem serca muszę opowiedzieć moje nienajlepsze doświadczenia z usługi analizy kolorystycznej wykonanej w tym gabinecie. Chcecie wiedzieć na co straciłam ponad 200 zł? Posłuchajcie...

Analizę kolorystyczną można wykonać w wielu miejscach we Wrocławiu. Najwygodniej jest to wykonać w salonach kosmetycznych współpracujących z wizażystami. Ponieważ z wykonanych usług w Gabinecie Prestiż zawsze wychodziłam zadowolona, zdecydowałam się wykonać taką analizę właśnie u nich. Opis przedstawiony na ich stronie internetowej informował, że w profesjonalny sposób wizażystka dobierze zestawy kolorów odpowiednie dla mojej karnacji skóry, koloru włosów i oczu tak, abym "nie zastanawiała się więcej w sklepie, w którym kolorze jest mi najbardziej do twarzy." 

Właśnie tego potrzebowałam! A wyszłam z czym? Z niczym!

W Gabinecie Prestiż analizę kolorystyczną przeprowadza pani A. z którą spędziłam ok. 2 h. Przez ten czas były przedstawiane mi teorie na temat kolorów i barw, które kojarzyłam jeszcze z czasów liceum, gdzie dużo rysowałam i malowałam. Mowa była o pryzmatach, rozpraszaniu światła itd. Po teorii pani A. zdecydowała się przejrzeć ze mną książki o malarstwie, gdzie co jakiś czas byłam proszona o skupienie wzroku na poszczególne detale obrazów znanych artystów. Pochodzę z rodziny, w której malarstwo i sztuka nie jest nam obca i większość obrazów była mi znana o czym poinformowałam panią A. Mimo to nie zraziło jej to, aby kontynuować przeglądanie ze mną kolejnych obrazków. Przez 1,5 h nie usłyszałam nic co by odnosiło się do analizy kolorystycznej przedstawionej w opisie usługi, na którą się zdecydowałam. Za to w między czasie pani A. wyciągnęła paletkę szminek i razem z nią bawiłam się w uzyskiwanie barw ciepłych bądź zimnych poprzez mieszanie różnych odcieni pędzelkiem... 

Pod koniec naszego czasu byłam już porządnie rozdrażniona. Czas się kończył, a ja wciąż nie wiedziałam w jakich odcieniach ubrań jest mi najlepiej, jakich cieni do oczu używać ani jakiego odcienia pudru czy różu. Zdecydowałam się wprost wyrazić swoje niezadowolenie z przeprowadzonej usługi i oświadczyłam, ze nie jest to tym, czego się spodziewałam. Nie przyszłam tam po to, aby przez 2 h przeglądać książki o malarstwie! 

Pani A. była bardzo zaskoczona moim niezadowoleniem. Oświadczyła, ze przez ostatnie 2 godziny przekazała mi swoją wiedzę odnośnie kolorów, co według niej pozwoli mi na samodzielny dobór odpowiednich kolorów dla mnie i nie rozumie mojego niezadowolenia. 

Problem jest w tym, że moja wiedza nie pogłębiła się ani odrobinę, ponieważ teorie kolorów i zasady ich łączenia oraz konsekwencje są dla mnie znane. O czym poinformowałam panią A. na początku naszego spotkania i co również sama mogła zauważyć, gdy prawidłowo odpowiadałam na jej pytania odnośnie teorii kolorów.

Natomiast nie mam pojęcia w jaki sposób mam dobierać makijaż, przy różowych policzkach przy cerze naczynkowej. Ani jakie kolory ubierać, aby wyglądać świeżo, gdzie różowa buzia nie będzie się rzucała w oczy. Tego się nie dowiedziałam i nie wiem do tej pory, a ponad 200 zł poszło w siną dal za wykład o teorii kolorów w Gabinecie Prestiż. Żadnych chust nie było oraz żadnych indywidualnych palet kolorów dobranych do mojego typu urody nie otrzymałam.

NIE POLECAM!

1 komentarz:

  1. trochę mi się się śmiać chce, ale współczuję, że wydałaś aż tyle pieniędzy a nie dowiedziałaś się nieczego co by Cię zainteresowało. Moja koleżanka uczyła się w jakiejś szkole wizażu właśnie doboru i kiedys przez naparawdę wiele godzin przykładała różne kolory materiałów aby dobrać innej dziewczynie odpowiednie kolory i rozszyfrować jaki jest jej typ. Mnie też się marzy taka profesjonalna analiza, ale własnymi obserwacjami i podpowiedzią ze strony internetowej doszłam, że jestem ciepłą wiosną. Jeśli chodzi o szafę, polecam przeanalizować tą stronę, może chociaż odrobinę pomoże :) (tutaj akurat o typie "zima" ale dalej są inne pory roku)
    http://cardiganempire.com/2012/08/color-analysis-3-degrees-of-cool.html

    OdpowiedzUsuń