czwartek, 15 maja 2014

Żel micelarny do mycia twarzy i oczu z serii Tołpa Dermo Face Rosacal

Do pielęgnacji twarzy podchodzę bardzo ostrożnie. Wiele produktów do oczyszczania twarzy jest dla mnie zbyt agresywna, co często kończy się podrażnieniami, niesamowitym wysuszeniem i co gorsza pogłębieniem moich naczynkowych rumieńców. 
Do tej pory moim numerem 1 był płyn micelarny Bioderma, który jako jedyny jest niezawodnym oczyszczaczem mojej skóry. Wszystkie jego "podróby" takie jak jak płyny z Biedronki czy inne blogowe zachwyty mogłam wyrzucać po zakupie prosto do śmietnika. Jakiś czas temu skusiłam się na spore zakupy w sklepie internetowym Tołpy i m.in. do koszyka wrzuciłam ich żel micelarny do oczyszczania twarzy i oczu z serii dla skór naczynkowych. Skusiła mnie również rekomendacja magazynu Twój Styl, który przyznał mu nagrodę Kultowy kosmetyk 2012. Do tej pory jeszcze nie zawiodłam się na "kultowych kosmetykach" i jak się okazało ta passa utrzymuje się dalej :) Muszę przyznać, że bardzo polubiłam się z tym żelem. 

Podobnie jak zdecydowana większość kobiet lubię oczyszczać skórę pod wodą. Zresztą tak mnie jest również najwygodniej podczas brania codziennego prysznica.

Konsystencję ma typowo żelową o pięknym zapachu. Niewielka ilość wystarczy na umycie całej twarzy, co czyni go niesamowicie wydajnym! 150 ml opakowanie starczyło mi przy codziennym stosowaniu na ponad 5 miesięcy! Co przy cenie 29,90 zł wychodzi niesamowicie korzystnie. Oczyszcza delikatnie i dokładnie. Nie czuć ściągnięcia skóry, ani przesuszenia czy podrażnienia. 

Jedynie kosmetyk zawodzi przy oczyszczaniu oczu z pełnego makijażu. Owszem, nie powoduje podrażnień oczu ani szczypania, ale makijażu nam dobrze nie usunie. Ani razu nie udało mi się wyjść spod prysznica bez efektu pandy. Jednym słowem z tuszami do oczu nie radzi sobie w ogóle, w przeciwieństwie to lekkich podkładów do twarzy i kremów koloryzujących typu BB, które z buzi zmywa bardzo dobrze. 
Mimo tego jednego defektu, bardzo polubiłam się z tym żelem i na pewno kupię go ponownie, gdyż obecnie przeze mnie stosowany żel oczyszczający do cery naczynkowej z Pharmaceris daje ciała na całej linii ;)

Moja subiektywna ocena żelu micelarnego do mycia twarzy i oczu Tołpa Dermo Face Rosacal:
Jakość:
W porządku! Bardzo przyjemny!
Jakość opakowania:
W porządku! Opakowanie wygodne i przemyślane!
Cena:
W porządku! Cena raczej na każdą kieszeń!

Znacie żele micelarne Tołpy?

Vera

4 komentarze:

  1. mnei takie zele wysuszają niesdtety

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszą mnie kosmetyki tej firmy, jednak nic jeszcze nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie słyszałam o żelu miceralnym...
    ja używam krem na noc do cery mieszanej tołpy, maja jeszcze promocje -30%? bo jak kupowałam ostatnio kosmetyki, to w ich spa była taka promocja :)
    chyba też zmienił im się skład jakiś czas temu, bo to co nie uczulało mojej mamy i jej koleżanki teraz uczula.

    OdpowiedzUsuń