niedziela, 18 maja 2014

Płyn micelarny Tołpa Dermo Face Physio

Podczas zakupów w e-sklepie Tołpy wystarczyło w koszyku wpisać kod:  physioprezent żeby w gratisie do zakupów otrzymać również płyn micelarny Tołpa Dermo Face Physio, który w cenie regularnej kosztuje ok. 28 zł. Kod jest nadal aktualny, więc polecam Wam z niego skorzystać i wypróbować ten kosmetyk na własnej skórze.

Mnie niestety on nie przypadł do gustu, ale nic dziwnego jeżeli od ponad kilku lat na półce gości u mnie Bioderma. Płyn micelarny Tołpa Dermo Face Physio mimo tytułu Kultowy kosmetyk, moim zdaniem na to miano nie zasługuje. 

Jest niewydajny, nie zbiera makijażu z oczu tak dobrze oraz nie sunie po twarzy gładko jak Bioderma. Nasączony nim wacik jest tak jakby "szorstki", co dla mnie nie jest przyjemne w stosowaniu. Ponadto jest bardzo niewydajny - bardzo szybko się kończy - 3-4 tygodnie i całej buteleczki nie ma! 
Nie podrażnia, ani nie uczula ale przyjemny w stosowaniu nie jest ze względu na to uczucie "szorstkości".

Jeśli dostanę go znów w prezencie to owszem go zużyję, ale sama nie wezmę go z półki podczas zakupów w stacjonarnych drogeriach.

Moja subiektywna ocena płynu micelarnego do mycia twarzy i oczu Tołpa Dermo Face Physio:
Jakość:
Bez szału! Zwykły przeciętniak!
Jakość opakowania:
Bez szału! Ani kiepskie ani dobre.
Cena:
Bez szału! Cena ani niska, ani wysoka. Średnia półka!

7 komentarzy:

  1. u mnei sie nei sprawdził za bardzo naperfumowany ( mialem 50 ml )

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego nie miałam, Biodermę bardzo lubiłam swego czasu zużyłam mnóstwo opakowań, później jednak przerzuciłam się na Bourjois, a obecnie stosuję Be Beauty bądź Dermedic.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie do oczyszczania buzi z makijażu stosuję Biodermę i nie mam na co narzekać, kiedyś próbowałam jakiś tonik z Tołpy i podrażnił mi cerę :(
    A w Hebe znow jakaś promocja chyba na Bandi, przy zakupie kremu do twarzy krem do rąk za 1 grosz lub coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie czy podczas tych "skarpet" mizona lub jakiejś innnej firmy można się opalać? Czy to są jakieś kwasy ktore spowodują przebarwienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia czy są przeciwwskazania co do opalania. Szczerze mówiąc nie znalazłam nigdzie takich informacji, ale nie sądzę aby były jakieś przeciwwskazania. Myślę, że sam proces złuszczania jest na tyle nieestetyczny, że opalanie byłoby możliwe tylko chyba w skarpetkach :D

      Usuń
  5. Dlatego też zamiast kupować ten płyn micelarny za 30 zł, wolę kupić w Biedronce BeBeauty za 4 zł :D Oba produkty produkuje Tołpa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zerkałam na niego ale chyba odpuszcze jednak ")

    OdpowiedzUsuń