czwartek, 6 czerwca 2013

Iwostin Correctin Capillin do skóry naczynkowej

Na pierwszy ogień wypróbowałam próbkę fluidu wzmacniającego Iwostin Correctin Capillin dedykowany dla skóry naczynkowej. 

Próbkę testowałam w kolorze naturalnym (dostępne są jeszcze odcienie jasny i ciepły beż) . Odcień naturalny w moim odczuciu nie jest różowy, a leciutko żółty - na mojej twarzy prezentuje się dobrze. Być może przed ostatecznym zakupem fluidu sprawdzę jeszcze odcień jasny. Zdjęcie idealnie odzwierciedla jego kolor (odezwały się moje zdolności manipulowania Photoshopem). 

W próbce znajduje się 2 ml fluidu - jest to ilość, która spokojnie wystarcza na 3 aplikacje. I moja opinia będzie oparta dokładnie o 3 aplikacje tego fluidu. 

Podkład gładko się rozprowadza i bardzo dobrze kryje. Pozostawia efekt delikatnego matu, który utrzymuje się w moim przypadku do 4 h. Producent zapewnia, że podkład zapewnia krycie na 8 h. W przypadku mojej skóry utrzymuje się maksymalnie 6, później podkład zaczyna niestety spływać z mojej twarzy tworząc nieestetyczne nacieki podkładu. Wygląda to tak, jakbym nierówno go nałożyła. Ten efekt jest tak koszmarny, że nie czuję się z tym komfortowo. Mój klasyczny podkład Revlon Color Stay kryje i matuje na dłużej oraz absolutnie nie spływa z twarzy nawet po cały dniu. Jedną wadą Revlona jest niski filtr SPF6.

Dlatego stwierdzam, że Iwostin Correctin dla skóry naczynkowej nie będzie dla mnie odpowiedni. 
Sięgam po następną próbkę z kolekcji...

13 komentarzy:

  1. Świetny produkt ; ) Nigdy z niego nie korzystałam , ale firma wiem że jest dobra ; ) Obserwuję ♥.
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam gdzieś próbkę, więc koniecznie spróbuję na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor na zdjęciu wygląda bardzo ciemno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w sumie też taki jest na żywo. Na pewno ten odcień będzie za ciemny dla bladzioszków.

      Usuń
  4. niestety dla mnie się nie nadaje

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie też nie :)


    mogłabyś wejść na bloga;
    http://zaradna-mama.blogspot.com/2013/06/oto-konkursowe-fotkiskany.html#comment-form
    i w komentarzu napisać nr 11 ? głosowanie trawa 1 dzień :) Byłabym wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. mam do tradzikowej i kompletnie sie nie sprawdzil takze mam do oddania w inne lapki, nie dla mnie ten podklad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nie sprawdził u mnie ten do cery trądzikowej :(

      Usuń
  7. kiedy będziesz testować ten do skóry wrażliwej? :D

    właśnie go upatrzyłam i mnie kusi bardzo bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już przetestowałam i do wrażliwej i do trądzikowej. Recenzję dam niebawem, ale w tej chwili mogę powiedzieć, ze ochota na pełnowymiarowe opakowania mi przeszła. Nie będę go polecać ;)

      Usuń
    2. aha, dzięki, to sobie odpuszczam ;)

      właśnie robię zamówienie w aptece internetowej i mają tez te podkłady po 24 zł, pomyślałam że przy okazji się skusze, ale chyba odpuszczam w takim razie, ewentualnie zapytam ich o próbki :)

      Usuń
    3. Próbki to najlepsze rozwiązanie :) Jeżeli masz podobny typ skóry do mojej to polecam sobie te podkłady odpuścić...

      Usuń