niedziela, 27 października 2013

New DESIGN

W końcu i mój blog doczekał się wizualnych zmian. 
Miało być prosto, ale zarazem elegancko i z klasą przy zachowaniu charakterystycznego dla blog pudrowego różu. Mam nadzieję, że nowy design Subiektywnym Okiem spodoba się Wam tak samo jak mnie :) Ciekawa jestem Waszych opinii!

Wraz ze zmianami nadchodzą nowe posty!
Niebawem dowiecie się gdzie we Wrocławiu możemy wykonać niesamowicie tani i dobry manicure hybrydowy, a także które miejsce przywróciło mi wiarę we fryzjerów :) 
Nie zabraknie również moich spostrzeżeń na temat najnowszego pudełeczka Glossybox utworzonego przez Kasię Tusk oraz opinii o innych kosmetykach :)
Już teraz serdecznie Was zapraszam do śledzenia bloga!
Buziaki,
Vera

16 komentarzy:

  1. Tamten szablon był przytulniejszy.. ale ten też jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też poprzednia wersja się podobała, choć wiadomo do nowego ciężko się jest przyzwyczaić, ale to kwestia czasu:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się. Jest bardzo czytelny i przejrzysty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak jak zakładałaś, jest prosto i elegancko, mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie choć poprzedni szablon był dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się, ale będę tęsknić za Panią z boku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasycznie i przejrzyście! Ładne kolory:). Ale się zgrałyśmy, u mnie też nowy look :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Super się teraz prezentuje, chociaż poprzednia wersja też była fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest super, profesjonalnie i elegancko, pasuje do Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń