poniedziałek, 28 listopada 2011

Depilacja woskiem miękkim w Easy Waxing


Na pierwszy ogień - studio depilacji i kosmetyki - Easy Waxing.
Studio Easy Waxing w ostatnim czasie mocno poszerzył swoją salonową ofertę. Osobiście korzystałam z kilku zabiegów w tym miejscu, jednak na początek zacznę od omówienia zabiegu depilacji woskiem miękkim (Studio oferuje ponadto depilację woskiem twardym oraz pastą cukrową).
 Do Easy Waxing po raz pierwszy trafiłam około roku temu, gdy przechodząc przez ulicę św. Mikołaja dostrzegłam zachęcający stojaczek z informacją o wykonywaniu depilacji bez czekania i wcześniejszego umawiania, czyli po prostu TU i TERAZ.
Bardzo mnie zaciekawiła taka forma obsługi klienta, ponieważ zawsze uważałam za kłopotliwe konieczność wcześniejszego się umawiania na zabiegi. Pomyślałam więc - "sprawdzę jak to działa". Easy WaxingDo Easy Waxing po raz pierwszy trafiłam około roku temu, gdy przechodząc przez ulicę św. Mikołaja dostrzegłam zachęcający stojaczek z informacją o wykonywaniu depilacji bez czekania i wcześniejszego umawiania, czyli po prostu TU i TERAZ. Bardzo mnie zaciekawiła taka forma obsługi klienta, ponieważ zawsze uważałam za kłopotliwe konieczność wcześniejszego się umawiania na zabiegi. Pomyślałam więc - "sprawdzę jak to działa".
Weszłam do salonu. Przy małej recepcji siedziała uśmiechnięta Pani w firmowym, czerwonym uniformie, która zapytała w czym może mi pomóc. Wyjaśniłam, że chciałabym skorzystać z depilacji bikini i regulacji brwi. Pani stwierdziła, że nie ma problemu i zaprosiła do jednego z 4 boxów znajdujących się w salonie. W związku z tym, że była to już dość późna pora (ok. 19.00) zaproponowano mi odświeżenie się łazience, gdzie podano mi świeżutki ręcznik w celu okrycia się oraz jednorazową bieliznę. Chętnie przystałam na propozycję. Łazienka była bardzo dobrze wyposażona. Oprócz obowiązkowej toalety i umywalki, stał również bidet wraz z płynem do higieny intymnej oraz ręczniki papierowe. Odświeżona położyłam się na łóżku zabiegowym okrytym jednorazowym ręcznikiem papierowym, który został nałożony na łóżko w mojej obecności. Obsługująca mnie Pani przy mnie umyła dokładnie ręce antybakteryjnym płynem i zabrała się do pracy. Najpierw regulacja brwi. Pani zapytała jaki kształt jest przeze mnie porządany, a następnie dokładnie oczyściła i odtłuściła mi skórę brwi. Kolejnym krokiem było nałożenie niewielkiej ilości talku a następnie wosku. Easy WaxingTuż po wyrwaniu włosów przyłożyła swoją zimną dłoń na wydepilowane miejsce, co było niebiańskim ukojeniem dla piekącej skóry. Po wykonanej regulacji nałożony został krem łagodzący podrażnienia i Pani zabrała się, za moje bikini. Poprosiłam o wersję brazylijską - najtrudniejszą ;) Pani powtórzyła scenariusz - oczyściła, odtłuściła, nałożyła talk i zaczęła depilować, niezapominając o przykładaniu swojej zimnej dłoni do świeżo wydepilowanego miejsca. Cały zabieg zajął naprawdę krótko, ok. 15 min. Na końcu również nałożyła krem łagodzący i podziękowała, zostawiając mnie samą w boxie, abym mogła się swobodnie ubrać. Zapłaciłam kartą 59 zł i zadowolona opuściłam salon z zamiarem ponownego skorzystania z depilacji w studio, ale tym razem pastą cukrową i woskiem twardym...
Niestety w związku z poszerzeniem oferty Studio nie oferuje już zabiegów wykonywanych bez wcześniejszego umawiania się. Nawet krótki zabieg jak regulacja brwi wymaga wcześniejszej rezerwacji... Nad czym strasznie ubolewam...

Podsumowanie opisanego zabiegu depilacji:

Strona salonu: www.easywaxing.pl

Ocena cząstkowa (1-10)
Jakość usługi:10
Komfort klienta:10
Higiena:10
   


Ocena ogólna: Polecam depilację woskiem miękkim w Studio Easy Waxing.

0 komentarze:

Prześlij komentarz