środa, 11 listopada 2015

Manicure klasyczny w ManiPedi w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu

Logo ManiPedi
źródło: www.manipedi.pl
Tego posta piszę naprawdę z dużą przyjemnością.
Pewnej niedzieli zdecydowałam się zrobić porządek z moimi paznokciami. A, że nie miałam ochoty na samodzielne zabawy w tym zakresie zdecydowałam się sprawdzić jakość świadczonych usług w ManiPedi w Galerii Dominikańskiej.
Jak zapewne niektórzy z Was pamiętają, moja pierwsza wizyta w ManiPedi na regulacji brwi nie skończyła się dobrze. O czym możecie przeczytać więcej tutaj Regulacja brwi w ManiPedi w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu
Po tamtej wizycie zdecydowałam, że już nigdy więcej nie wykonam żadnego zabiegu na twarz w ManiPedi, ale zweryfikuję jakość wykonywane przez nich manicure i pedicure. W końcu sama nazwa ManiPedi wskazuje, że te zabiegi to ich specjalność i ... rzeczywiście tak jest!

ManiPedi stało się moim ulubionym miejscem, w którym wiem, że mój manicure zostanie wykonany dobrze. Ceny są troszkę wyższe od średnich cen we Wrocławiu, ale za jakość i bezpieczeństwo zabiegu warto te parę złotych dopłacić.

Salon ManiPedi w Galerii Dominikańskiej
źródło: www.manipedi.pl
Po złych doświadczeniach w Siesta Studio, gdzie pani manicurzystka za każdym razem zacinała mnie cążkami obiecałam sobie, że już nigdy do tego nie dopuszczę. Tym samym cążki podczas zabiegu manicure i gabinet Siesta Studio omijam szerokim łukiem. Więcej o mojej przygodzie w Siesta Studio możecie przeczytać tutaj Manicure hybrydowy w Siesta Studio we Wrocławiu

Dlatego mój wybór podczas wizyty z ManiPedi padł na manicure biologiczny. Przede mną miła i uśmiechnięta pani A. w ochronnych rękawiczkach, na przeciwko ja siedząca w wygodnym fotelu, a obok pyszna kawa przygotowana dla mnie przez panią z recepcji. Natomiast przy pani A. stał porcelanowy talerzyk na którym znajdowały się jednorazowe drewniane patyczki, nowy pilnik do paznokci jeszcze w folii i polerka w kostce.

Zabieg rozpoczął się dezynfekcją rąk za pomocą żelu, który został mi zaaplikowany na wnętrze dłoni. Pani A. poprosiła, abym żel rozprowadziła samodzielnie na dłoniach. Następnie zostałam zapytana o preferowany kształt paznokcia i długość paznokci. Ze względu na bardzo szybki wzrost moich paznokci poprosiłam o mocne ich skrócenie i dążenie do kształtu migdałowego. Pani A. zabrała się do pracy i niezwykle sprawnie posługując się pilnikiem skróciła paznokcie, weryfikując za każdym razem czy ich długość jest taka sama na obu dłoniach.

Następnie na płytkę w okolicach skórek zaaplikowała żel zmiękczający i odsunęła skórki. Ponieważ moje skórki często są mocno wysuszone i robią się tzw. zadziorki pani A. zapytała czy może użyć cążek aby je usunąć. Z lekką obawą, ale zgodziłam się. Nie żałowałam. Pani A. wyciągnęła z szuflady cążki zapakowane w jałowe opakowanie i wycięła skórki naprawdę delikatnie nie uszkadzając przy tym dłoni. Brzegi skórek wokół paznokci zostały poprawione jeszcze dodatkowo frezarką, a następnie płytka wypolerowana polerką. Paznokcie jak nowe!

Czas na kolor! ManiPedi jest autoryzowanym salonem marki lakierów OPI i pracują tylko na ich kosmetykach. Wybór kolorów lakierów klasycznych jak i hybrydowych jest przeogromny. Dla mnie to zawsze ciężki wybór. Więc zdecydowałam się na lekki wrzos z dodatkiem srebra na jednym palcu. Lakier został nałożony dwukrotnie, a na koniec pani A. skropliła paznokcie wysuszaczem z właściwościami odżywczymi dla paznokci i nałożyła krem odżywczy. Klasyczny lakier trzymał się bez zarzutu przez całe 7 dni! Efekt jak na zdjęciach poniżej :)



Od tamtej wizyty ManiPedi stało się moim jednym miejscem, w które oddaję swoje ręce. Często zdarza mi się usiąść, zamienić 2-3 zdania wprowadzające z panią manicurzystką i całkowicie oderwać się od świata wpatrując się w film wyświetlany w salonie na wielkim telewizorze. Ja oglądam film popijając kawę, pani pracuje nad moimi paznokciami i po 40 min relaksu moje dłonie są jak nowe. Wiem, że wykonując manicure w ManiPedi nie muszę kontrolować pani manicurzystki bo zabieg zostanie wykonany na najwyższym poziomie. Na do widzenia zawsze dostajemy w prezencie pilnik z logiem ManiPedi, na którym pani pracowała przy naszych paznokciach.

Za usługę zapłaciłam 50 zł.

Podsumowanie manicure klasycznego biologicznego w ManiPedi w Galerii Dominikańskiej:
Strona salonu: http://manipedi.pl

Jakość usługi:
Rewelacja! Z przyjemnością powtórzę zabieg!
Komfort klienta: 
Rewelacja! Czułam się jak królowa!
Higiena:
Rewelacja! Higiena utrzymywana na medal!



1 komentarz: