sobota, 13 czerwca 2015

Depilacja brazylijska pastą cukrową w Wax4You

http://www.wax4you.pl/
Po moich ostatnich przygodach z depilacją brazylijską woskiem miękkim zdecydowałam się już nigdy więcej nie wracać do tej metody depilacji. Miałam dwie drogi, którymi mogłam podążać - zaprzestać w ogóle depilacji (co absolutnie nie wchodziłoby to w grę) lub ją kontynuować, ale innymi metodami. 
Alternatywnych metod nie ma za wiele. Jedynie pasta cukrowa lub wosk WAXPERTS, który nakładany jest na skórę posmarowaną wcześniej specjalną oliwką. Oliwka chroni skórę przed woskiem, a sam wosk oblepia jedynie włosy - tak jak pasta cukrowa. 
Niestety wciąż szukam salonu, który pracowałby na woskach WAXPERTS. Póki co nie znalazłam, więc pozostała mi pasta cukrowa. (Jakbyście znały salon we Wrocławiu, który pracuje na woskach WAXPERTS dajcie koniecznie znać! :))

Pastą cukrową depiluje coraz więcej salonów kosmetycznych. Z tego co pamiętam, to Amavi był jednym z pierwszych salonów, który oferował taką usługę depilacji we Wrocławiu. Byłam bardzo zadowolona z tej metody i opisałam ja na blogu jako jeden z pierwszych postów :)

Easy Waxing również oferuje taką metodę depilacji. Parę lat temu zaraz po tym jak ją wprowadzili do oferty zdecydowałam się ich sprawdzić. Nie były to najlepsze wspomnienia. Pasta się rozpływała w rękach depilującej mnie wtedy pani, która ewidentnie miała za mało doświadczenia. Pamiętam, że obie byłyśmy porządnie zmęczone po tej depilacji, która nie wyszła ostatecznie najlepiej. Trwała długo i była niedokładna przez rozpływającą się pastę.

Pracownia Piękna również depiluje pastą cukrową, ale jedynie bikini płytkie (do linii majtek).

WAX Center w swojej ofercie depilacji, pasty cukrowej nie ma.

Teraz wybrałam miejsce, które wzbudza moje zaufanie i zawsze czuję się w nim komfortowo, czyli Wax4You. Zawsze depilowałam się tam woskiem. Teraz po raz pierwszy sprawdziłam jak posługują się pastą.

Do tej pory Wax4You zmieniał lokalizację już parę razy, ale ja wiernie zawsze do nich powracam. Obecnie Wax4You ma siedzibę na ul. Cybulskiego 41. Lokalizacja fajna, bo blisko centrum z dobrym dojazdem komunikacji miejskiej i wygodnym parkowaniem auta na ulicy bez parkomatów. 

Sam gabinet zabiegowy obecnie ma na wyposażeniu bidet, którego brakowało mi we wcześniejszych lokalizacjach. Jedynie czego brakuje przy bidecie to papierowych ręczników :) Ale płyn do higieny intymnej jest i chusteczki higieniczne również.

Jak zwykle nie miałam kłopotu z umówieniem się na zabieg. Przybyłam punktualnie i 20 min później byłam gładziutka jak ta lala. Pani I. niezwykle sprawnie posługuje się pastą i rach ciach włosków nie ma, a moja skóra nie została uszkodzona ani naderwana. Podrażnienie jakie wystąpiło było związane jedynie z usuniętymi wraz z cebulkami włosami, które zniknęło po ok. 2 h od zabiegu. Ciało mnie nie bolało, ani nie piekło. Spokojnie wyszłam z gabinetu o własnych siłach :)
Na koniec zabiegu została zaaplikowana emulsja oczyszczającą i łagodząca podrażniania marki Depileve. Pełna profeska! 
POLECAM! :)

Podsumowanie depilacji brazylijskiej pastą cukrową w Wax4You:
Strona salonu: http://www.wax4you.pl/

Jakość usługi:
Rewelacja! Z przyjemnością powtórzę zabieg!
Komfort klienta: 
W porządku! Czułam się wystarczająco komfortowo!
Higiena:
W porządku! Zabieg wykonany w higienicznych warunkach!



1 komentarz:

  1. Witam,
    osobiście bardzo polecam depilację pastą cukrową. Nie masz problemu z umówieniem się na zabieg ? Ja na takie coś muszę czekać przynajmnije 2 tygodnie,
    bo wiecznie nie ma miejsc :D
    Wpadniesz ? :
    http://dogsandloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń