środa, 9 lipca 2014

Manicure hybrydowy w Manufaktura Piękna

Do Manufaktury Piękna na wrocławskim Kozanowie wpadam od czasu do czasu na manicure. Od dłuższego czasu mają bardzo fajne promocje w zależności od dnia tygodnia. W pierwszych dniach obowiązuje promocja na manicure hybrydowy w cenie 30 zł, druga połowa tygodnia to mega obniżka na manicure japoński w cenie 25 zł.

Obie promocje bardzo fajne i z obu miałam przyjemność skorzystać. Dzisiaj parę słów o mojej hybrydzie.
Przede wszystkim bardzo się cieszę, że moja pierwsza relacja z tego salonu dotarła również do właścicielki Manufaktury Piękna. Nie tylko została odczytana, ale również moje uwagi uwzględnione w jakości obsługi. Zniknęły zużyte drewniane patyczki do poprawiania lakieru podczas manicure, frotowe ręczniki zastąpiono jednorazowymi, a strój pani kosmetolog był nienaganny.

Jak wspominałam wcześniej nie jest to miejsce ekskluzywne, ale naprawdę bardzo przytulne i swojskie. Jednak wracam tam przede wszystkim ze względu na jakość wykonywanego manicure i ich bardzo kuszącej ceny. Jakość wykonanego manicure hybrydowego jest naprawdę wysoka. W idealnym stanie, bez ani odrobiny odprysku miałam paznokcie przez co najmniej 4 tygodnie. Paznokcie odrastały, a hybryda wraz ze wzorkami mocno się trzymała.

Tym razem zachciało mi się czegoś więcej niż jednolity kolor. Oddałam się wodzom fantazji pani kosmetolog i wyszłam z takimi oto tęczowymi wzorkami.
Zresztą same oceńcie efekt :)


5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie wyszło :) Myslę nad takim manicure pod kątem wyjazdu na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdobione chyba folią transferową,fajny ciekawy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainspirowałaś mnie, wypróbuję;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. już któryś raz z kolei słyszę o tym miejscu :) Chętnie wypróbuję tam hybrydę przed weselem przyjaciółki :)

    Pozdrawiam,
    M

    OdpowiedzUsuń