czwartek, 24 lipca 2014

Depilacja laserem Light Sheer Duet w Gabinecie Epilira

Od czasu zamknięcia Centrum Dermatologiczno-Kosmetycznego Dermed we Wrocławiu ciężko było mi znaleźć gabinet oferujący depilację laserem diodowym Light Sheer Duet. Jego starsza wersja Light Sheer była dostępna, natomiast o Duecie można było pomarzyć. Było to dla mnie ważne, aby kontynuować serię zabiegów usuwania włosków pod pachami tym samym rodzajem lasera co w Dermedzie. Niestety, na tamten moment depilacja Light Sheer Duet'em był  we Wrocławiu nie możliwa i wybrałam się do innej kliniki na inny laser.

Dzisiaj już nie miałabym problemu ze znalezieniem nowego gabinetu oferującego zabiegi Light Sheer Duetem. Udałabym się prosto do Gabinetu Epilira, który odwiedziłam równo miesiąc temu poddając depilacji łydki.

Gabinet Epilira mieści się w budynku akademika Kredka nieopodal placu Grunwaldzkiego. Muszę przyznać, że dość ciężko jest tam trafić ze względu na brak odpowiedniego oznaczenia gabinetu. Na szczęście przed moją pierwszą wizytą weszłam na ich stronę internetową i wyczytałam, że muszę udać się w kierunku prywatnej przychodni medycznej, która z kolei była oznaczona doskonale. Po przekroczeniu progu przychodni należy iść korytarzem prosto i skręcić w pierwsze lewo, aby ujrzeć pierwsze reklamy z logiem Epilira.

Gabinet Epilira to tak naprawdę jedno niewielkie pomieszczenie, które do złudzenia przypomina gabinet lekarski. Wnętrze bardzo skromne, ale cóż powinno być więcej jak fotel zabiegowy i maszyna emitujące wiązki lasera? Dla mnie wystarczy. Laser obsługiwany jest przez panią kosmetolog z kilkuletnim doświadczeniem w depilacji laserowej. Standardowo jak przy każdej pierwszej wizycie został przeprowadzony ze mną wywiad, a następnie po krótkiej rozmowie zostałam zaproszona na fotel zabiegowy.

Zdecydowałam się na depilację łydek, która obejmowała również depilację kolan. Pani kosmetolog przede wszystkim operowała dużą końcówką lasera, natomiast w miejscach trudno dostępnych i nie dających się łatwo zassać głowicy korzystała z końcówki mniejszej. Bólu nie odczuwałam w ogóle. O ile mogę śmiało stwierdzić, że określenie "bezbolesna depilacja laserem" jest bujdą na resorach w przypadku pach i bikini, tak łydki są kompletnie przeze mnie nie odczuwalne.

Co bardzo ciekawe, Epilira oferuje tę samą cenę zabiegu bez względu na depilowany obszar. I tak bez względu na to czy depilujemy pachy, bikini czy uda zabieg będzie nas kosztował 169 zł za jedną część ciała. Cena jest niesamowicie niska w porównaniu do cen w innych gabinetach.
Ponieważ wiadomym jest, że jeden zabieg to za mało, aby skutecznie pozbyć się włosków Epilira oferuje możliwość zakupu pakietu zabiegów w cenach promocyjnych - dla mnie jest to bardzo fajna możliwość, z którą nie spotkałam się wcześniej.

Tak atrakcyjna cena, możliwości wykupienia pakietu zabiegów i dystrybucja własnych kosmetyków po depilacji marki Epilira do złudzenia przypominały mi schemat działania sieci salonów No+Vello depilujących IPL'em. Obawiałam się również, że depilacja laserem diodowym w Epilira będzie równie nieskuteczna co w sieci No+Vello. Skojarzenie było silniejsze, mimo iż są to dwa kompletnie różne od siebie metody depilacji.

Dlatego przed ostateczną opinią z pierwszej wizyty w Epilira zwlekałam tak długo. Chciałam mieć pewność, że rzeczywiście dostrzegę efekty w depilacji i będę mogła z czystym sumieniem to miejsce polecić, bądź odradzić. Dzisiaj miesiąc po pierwszym zabiegu śmiało stwierdzam, że warto się udać tam ponownie i kontynuować depilację. Przede wszystkim w moim przypadku zniknął problem wrastających włosków. Od tamtego czasu odrosło mi zaledwie parę włosków i widać na łydkach tzw. "łyse placki" co świadczy o tym, że laser działa.

Naprawdę polecam spróbować depilacji laserem diodowym Light Sheer Duet w Epilira przede wszystkim ze względu na bardzo niską cenę i obecnie jeden z lepszych rodzajów lasera dostępnych na rynku.  
Epilira ma dwie placówki - jedną we Wrocławiu, drugą w Warszawie. Przy pierwszej wizycie otrzymałam kod rabatowy, z którego Wy również możecie skorzystać. Jeśli dobrze pamiętam, kod wystarczy podać podczas zapisywania się na zabieg, aby otrzymać 50 zł rabatu na pierwszą wizytę! Kod na 100% będzie dawał upust we Wrocławiu, w Warszawie mam nadzieję, że też. Ponieważ kod jest nie jest jednorazowy oraz nieograniczony czasowo - śmiało możecie z niego skorzystać. Ja skorzystam z niego również przy następnej wizycie :) Oto kod: 8BD1A585

Podsumowanie pierwszej depilacjiLigh Sheer Duet na łydki w Epilira:
 Strona salonu: http://epilira.pl

Jakość usługi:
W porządku! Prawdopodobnie skuszę się ponownie!
Komfort klienta: 
W porządku! Czułam się wystarczająco komfortowo!
Higiena:

W porządku! Zabieg wykonany w higienicznych warunkach!


Jakbyście miały dodatkowe pytania o depilację laserową to jestem do Waszej dyspozycji! :)

Vera

11 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że efekty są u Ciebie zauważalne i że wszystko przebiegło w miłej atmosferze. :) Dziękuję za podesłanie linka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w końcu i ja muszę się wybrać na taką depilację :) i teraz już przynajmniej wiem gdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakiś czas temu zastanawiałam się nad laserową depilacją pach

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Ja mam pare pytań. 1. Czy warto decydować się na ten zabieg jeżeli myśli sie o laserowym usunięciu włosów? Ja z chęcią pozbyłabym się ich we wszystkich możliwych miejscach. 2. Jak często wykonujesz te zabiego? 3. Czy widać efekty? 4. Jeżeli tak , to po ilu zabiegach? 5. Czy bardzo to mocno uszczupla nasz portfel? 6. Myślałam o tym zabiegu w easy waxig, ale skoro polecasz w tym salonie i piszesz,ze za tak niska cene ma sie wysoki poziom, to myślę,że spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Myślałam o wykupieniu nielimitowanego pakietu na całe ciało,ale czy inwestować w to 4 i pół tysiąca?

      Usuń
    2. Cześć oto odpowiedzi na Twoje pytania :)
      1. Opisany powyżej przeze mnie zabieg jest laserowym usunięciem włosów. Light Sheer Duet to właśnie laser diodowy. IPL, o którym pisałam już na blogu laserem NIE JEST - jest to depilacja światłem, ale zabieg wykonywany w Epilira jest zabiegiem laserowego usuwania włosów.
      2. Zabieg wykonujemy średnio raz na 8-10 tygodni bez względu na depilowany obszar.
      3. Tak, efekty widać dlatego kontynuuję zabiegi usuwania laserowego włosów na łydkach i kolanach. Efekty widoczne są już po pierwszym zabiegu. Mam również doświadczenie w depilowaniu pach tym rodzajem lasera i efekty widoczne były dopiero po paru zabiegach.
      4. W salonie EasyWaxing nie wykonują depilacji laserowej, a depilację IPL czyli w moim odczuciu nie skuteczną jeśli chodzi o trwałe usunięcie włosków.

      Moim osobistym zdaniem 4,5 tysiąca zł na pakiet do usunięcia włosów z całego ciała to bardzo dużo. Musisz przekalkulować ile obszarów chcesz depilować i jaki jest to łączny koszt przy założeniu, że każdy obszar musisz poddać zabiegowi co najmniej 3-krotnie. Może się okazać, że wyjdzie Ci to taniej jak 4,5 tys zł.

      Usuń
    3. O dziękuję Ci za taką długą odpowiedź. Powiedz mi tylko proszę ile taki zabieg mniej więcej trwa?

      Usuń
    4. Zabieg na nogi trwa ok. 15-20 min :) w Epilira

      Usuń
  5. W takim razie,czy warto decydować się na tą depilację teraz? Chodzi mi o to,czy zdążę przed wakacjami skoro robi się je w odstępach 8-10 tygodni?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najbardziej warto wykonywać depilacje laserowe podczas jesieni i zimy.


    Pamiętaj Ewo, że efekty są różne u różnych osób. W moim przypadku depilacja bardzo powoli przynosi efekty i mimo, że jestem już po 3 zabiegach depilacji łydek z kolanami w Epilira wciąż nie widzę diametralnej różnicy. Owszem, mam niewielkie łyse miejsca na łydkach po depilacji laserowej, ale wciąż nie są to duże obszary. Dlatego nadal nie jestem w stanie powiedzieć ile zabiegów jest jeszcze przede mną.



    W Twoim przypadku być może będzie lepiej i jak to określiłaś zdążysz przed wakacjami :) Ale takiej gwarancji nikt Ci dać nie może. Fakt jest jeden, lepiej wykonać depilację teraz póki nie wystawiasz depilowanego miejsca na działanie promieni słonecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Chciałam się zapytać na ilu zabiegach depilacji byłaś w tym salonie? po którym razie uznałaś efekt za zadowalający? Bardzo interesuje mnie czy salon stawia na jakość a nie na ilość (która wiąże się oczywiście z dodatkowymi kosztami)

    OdpowiedzUsuń