poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Wielkanoc w SPA - Hotel Niemcza SPA ***

źródło: http://www.hotelniemcza.pl/
Wyjazd do SPA marzył mi się już od dawien dawna i stwierdziłam, że okres świąt Wielkiejnocy będzie idealnym terminem aby w końcu wybrać się do takiego miejsca. Na początek - niedaleko. Od Wrocławia do Hotelu Niemcza SPA jest zaledwie godzinka spokojnej jazdy samochodem. Miejsce wydawałoby się idealne do odpoczynku i relaksu, które dodatkowo kusiło wielkanocną ofertą.
Sami przeczytajcie i powiedzcie czy nie czujecie się skuszone :)
  • 2 noclegi w komfortowym pokoju (pokój z łazienką z prysznicem, TV, dostępem do Internetu (WiFi), lodówką)
  • 1 uroczyste Śniadanie Wielkanocne w dniu 20.04.2014r.;
  • 1 bogate śniadanie w formie bufetu szwedzkiego,
  • 2 przepyszne obiadokolacje serwowana wg dedykowanego menu przez Szefa Kuchni,
  • Strefa SPA & Wellness bez ograniczeń, gdzie strefa SPA & Wellnes składa się z:
    • basenu (maksymalna głębokość 1,20 m) z przeciwprądem oraz wodospadem,
    • jacuzzi,
    • sauny suchej (fińska),
    • sauny ziołowej,
    • parowej (rzymska),
    • kabiny na podczerwień,
    • sali fitness/ mini siłowni,
    • pokoju relaksu z leżankami;
  • 1 Rytuał PEPPERONI, CHLEBOWY, PIWNY, CYTRUSOWY lub LODOWY w saunach suchych lub Rytuał SOLNY z maską z glinki w saunie mokrej dedykowany przez terapeutę.
W moim odczuciu oferta była niesamowicie kusząca i na Wielkanoc udałam się wraz ze swoim mężczyzną na romantyczny wyjazd.
Hotel Niemcza SPA *** usytuowany jest w bardzo spokojnym i zielonym miejscu. Okolica sprzyja spacerom oraz rowerowym wycieczkom. Zielony teren wokół hotelu jest całkiem rozległy i zadbany. W świetnej kondycji utrzymany jest kort tenisowy oraz boisko do koszykówki i siatkówki. Skoszona trawa, pomalowane ławeczki, świetnie zaprojektowane kamieniste dróżki, którymi można się przespacerować dookoła hotelu. Z zewnątrz wszystko prezentuje się naprawdę dostojnie, ale przy nieszczególnym skupieniu oka można było spokojnie dostrzec niedociągnięcia, które zdarzyć się w 3-gwiazdkowym hotelu nie powinny, a co dopiero w SPA!

Zapraszam Was już na dwu-częściową relację z mojego pobytu w Hotelu Niemcza SPA :)

Skusiłaby Was taka oferta? :)

Vera

3 komentarze:

  1. ja mam tam 15 minut drogi :) jakoś nigdy mnie tam nie ciągnęło.. do tego ceny mają dość spore :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam kiedyś na takim weekendzie, wprawdzie w znacznie mniej rozbudowanym miejscu. Ale oferowali ciekawe zabiegi i masaże i wyjazd wspominam bardzo miło, choć oczywiście nie wszystko było jak z bajki. Czekam zatem na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skusiłaby mnie taka bogata oferta. :) Czekam na relację.

    OdpowiedzUsuń