piątek, 23 marca 2012

Wiosenne porządki w kosmetyczce z drogierią Sephora



SephoraPrzyszła wiosna, a wraz z nią przyszły zmiany. Dzień staje się dłuższy, za oknem przestaje być szaro i buro, pojawia się piękne słoneczko, a wszystko dookoła zaczyna pięknie kwitnąć. Niektórzy z nas wykorzystują ten moment na dokonanie porządków - jedni porządkują swoje sprawy osobiste, a inni swoje szafy i mieszkania. Ja chciałabym również namówić część z Was do wiosennych porządków - do porządków w "makijażowej" kosmetyczce. Wraz z wiosną nadeszła fantastyczna promocja w drogeriach Sephora z której moim zdaniem grzech nie skorzystać. Każda z nas ma w domu kosmetyk do makijażu, który albo się kończy albo zwyczajnie nie jest używany (np. okazał się być nietrafionym prezentem lub zwyczajnym bublem) i leży odłogiem w szafce. Teraz jest okazja aby się takiego kosmetyku pozbyć, a w zamian kupić nowy tego samego typu, idealnie dobrany do naszych potrzeb. Drogeria Sephora zorganizowała akcję promocyjną, polegającą na wymianie swojego starego kosmetyku na nowy marki Sephora z 50% zniżką!
Promocja jest nieograniczona i możemy wymienić tyle kosmetyków ile chemy! Możemy nawet wymienić pędzle do makijażu!

 Jak to działa?

Szukamy w domu starych kosmetyków do makijażu dowolnej marki, np. puder prasowany i błyszczyk. Zabieramy kosmetyki do torebki i udajemy się do najbliższej drogerii Sephora. Tam szukamy dla siebie nowych kosmetyków tego samego typu. Mając na wymianę stary puder prasowany - Sephora daje nam możliwość wymiany go na 50% zniżki na puder sypki, prasowany, podkład w płynie lub podkład w kompakcie. Błyszczyk z kolei możemy wymienić na zniżkę na pomadkę, błyszczyk lub kredkę do ust. Cały spis i zasady wymiany są dokładnie opisane w regularminie promocji, który zamieszczam poniżej :)
Aby móc skorzystać z promocji należy spełnić dodatkowo 1 warunek - należy posiadać Kartę Klubu Spehora. Ale osoby nie będące w jej posiadaniu nie mają się o co martwić, ponieważ jest możliwość otrzymania takiej karty w chwili wybrania nowych kosmetyków! Wystarczy przy kasie wypełnić odpowiedni formularz zgłoszeniowy i otrzymujemy od razu 50% rabatu na nasze nowe kosmetyki kolorowe.

Zachęcam wszystkich bardzo serdecznie do wykonania przeglądu swojej kosmetyczki i do skorzystania z promocji w drogeriach Sephora, ponieważ jest ona dostępna tylko do 1 kwietnia!

Poniżej zamieszczam link do całej oferty kosmetyków marki Sephora abyście mogły wcześniej je pooglądać i zastanowić się, który kosmetyk wybrać :)

Porządki mojej kosmetyczki

Wczoraj skorzystałam z tej okazji i wymieniłam swoje stare kosmetyki na nowe, dobrane kolorystycznie do mojej karnacji przez niezwykle miłą Panią makijażystkę w Sephora w CH Renoma.
Z domu wygrzebałam następujące kosmetyki:
  • prasowany puder, który miał zbyt ciemny odcień dla mojej cery
  • korektor, z którego zostało mi już tylko puste opakowanie
  • bezbarwną pomadkę, która straciła już ważność
  • cienie do oczu, które ostatnio upuściłam i rozkruszyły się na mojej podłodze w drobny mak...
 Wybrałam się do CH Renoma wiedząc, że tam drogeria Sephora jest mało zatłoczona i Panie makijażystki będą mogły poświęcić mi sporo więcej uwagi niż w innych placówkach. Nie myliłam się, gdy zaczęłam się rozglądać po kosmetykach Sephora niebawem podeszła do mnie Pani i spytała w czym może mi pomóc. Odpowiedziałam, że chciałabym wymienić swoje stare kosmetyki na nowe i że potrzebuję dobrać odpowiedni dla swojej karnacji odcień pudru, kredki do ust i korektora. Pani makijażystka natychmiast przystąpiła do doboru mojej palety kolorów. W efekcie wymieniłam wszystkie swoje kosmetyki na nowe :)
Poniżej przedstawiam swoje "łowy" :)
  Puder matujący w kompakcie w odcieniu D20
  Korektor w odcieniu jasnym nr 1   Cienie do oczu w odcieniuAlmost Nude
  Konturówkę do ust w odcieniu Belle Beige 

0 komentarze:

Prześlij komentarz