czwartek, 1 września 2016

Zabieg złuszczania kwasami w gabinecie New Derm



Logo gabinetu New Derm

źródło: http://www.new-derm.pl/
Gabinet kosmetyczny New Derm to jedno z moich ulubionych miejsc. Wracam do niego regularnie, a zwłaszcza wtedy kiedy potrzebuję pomocy, a wizyty u dermatologów nie dają oczekiwanych rezultatów. W gabinecie New Derm pracują dwie panie o tym samym imieniu - Kasia i właśnie do jednej z nich zgłaszam się z najtrudniejszymi przypadkami. Tak też było ostatnio kiedy na mojej żuchwie pojawiły się okropne wypryski i bolące gule.

Najpierw wybrałam się do dermatologa i endokrynologa. Wyniki badań hormonalnych nie wykazały żadnych nieprawidłowości, a dermatolog zalecił mocne złuszczanie kremami typu Locacid. Mijały tygodnie, a skóra była w coraz gorszym stanie, bo wypryski nie znikały, a dodatkowo skóra była non stop podrażniona i piekąca. 

Podczas jednych z koleżeńskich rozmów telefonicznych pożaliłam się koleżance kosmetolog swoim problemem. Niestety koleżanka mieszka ponad 500 km od Wrocławia i nie było możliwości pokazania się jej osobiście, ale poradziła mi udać się do dobrego kosmetologa na złuszczanie kwasami. Uprzedziła, że na jednym się nie skończy, ale że zabieg będzie skuteczny. Wtedy nie miałam pojęcia o kwasach, ani o ich rodzajach i wskazaniach, a szperając w internecie znalazłam właśnie gabinet New Derm.

Gabinet New Derm bardzo szybko zyskał moje zaufanie. Mieści się na ul. Piłsudskiego 89 w odrestaurowanej kamienicy. W środku gabinet wygląda przepięknie! Tak jak lubię - elegancja - Francja z dbałością o każdy szczegół. 
Gabinet zabiegowy New Derm
źródło: http://www.new-derm.pl/
Po przekroczeniu progu gabinetu zostałam bardzo serdecznie przywitana przez panią Kasię wykonującą mi zabieg. Ponieważ było to nasze pierwsze spotkanie, pani Kasia się przedstawiła pełnym imieniem i nazwiskiem i zaprosiła do gabinetu uprzednio pytając mnie czy podać mi coś do picia.

W gabinecie pani Kasia przeprowadziła ze mną wywiad odnośnie stanu mojej skóry oraz moich oczekiwań. Dokładnie obejrzała moją skórę i wyjaśniła co się z nią dzieje i tak samo jak sugerowała moja koleżanka zaproponowała złuszczanie kwasami. Dowiedziałam się jaki to będzie kwas, jak będzie przebiegał zabieg oraz jak moja skóra będzie reagowała po zabiegu złuszczania kwasami. W tej sposób upewniłam się tylko, że trafiłam w odpowiednie ręce.

Przez cały czas byłam informowana o każdym kroku i elemencie zabiegu przez panią kosmetolog. W tle słychać było delikatną, relaksującą muzykę co pozwoliło mi w pewnych momentach odpłynąć i w pełni się zrelaksować. A ciepły kocyk, którym byłam przykryta dodatkowo potęgował uczucie relaksu.

Na koniec zabiegu otrzymałam zalecenia oraz próbki kremów i masek do stosowania po zabiegu. Dostałam ich wystarczającą ilość tak, aby wystarczyły do następnej wizyty. Z panią Kasią widziałam się jeszcze 2 razy, aby całkowicie, bezboleśnie i bez podrażnień skóry pozbyć się swojego problemu.
Od tamtej pory polecam gabinet New Derm każdemu, kto potrzebuje pewnego kosmetologa od trudnych przypadków - to miejsce jest idealne! 

Podsumowanie zabiegu złuszczania kwasami w gabinecie New Derm:

Jakość usługi:
Rewelacja! Z przyjemnością powtórzę zabieg!
Komfort klienta: 
Rewelacja! Czułam się jak królowa!
Higiena:
Rewelacja! Higiena utrzymywana na medal!

1 komentarz:

  1. Gabinet wygląda przepięknie. Czysto, schludnie, elegancko i minimalistycznie.
    Dobrze, że trafiłaś w ręce, jak widać, prawdziwego profesjonalisty.

    OdpowiedzUsuń