niedziela, 28 lutego 2016

Manicure hybrydowy w Oaza Piękna

Na manicure hybrydowy w Oazie Piękna skusiłam się pod wpływem promocji zamieszczonej na Facebooku tego salonu. Mieszkam w jego okolicy, ale mimo to jakoś nigdy nie miałam okazji zobaczyć jak tam jest. Pomyślałam, że promocja cenowa na manicure hybrydowy to dobra okazja aby dać temu miejscu szansę.

Umówiłam się pewnej słonecznej soboty i przybyłam do miejsca punktualnie. Salon Oaza Piękna to nie tylko gabinet kosmetyczny, ale przede wszystkim salon fryzjerski. Gdy przekroczymy próg tego miejsca, zobaczymy stanowiska fryzjerskie, a tuż przy rejestracji mały kącik do manicure. Przyznam szczerze, że patrząc na ten kącik pomyślałam "oho... to jednak szału nie będzie". Mały stoliczek, dwa krzesełka. Miałam wrażenie, że na stoliczku ledwo co mieści się lampa i nie ma mowy o wygodnym manicure. Wbrew mojemu mylnemu wrażeniu stolik spełniał swoją rolę bardzo dobrze, zarówno ja jak i podana mi w filiżance kawa oraz lampy UV mieściłyśmy się doskonale.

Stanowisko do manicure wraz z recepcją w Oaza Piękna
źródło: http://www.oazapiekna.com/
Manicure wykonywała mi bardzo sympatyczna i pogodna młoda pani M. Widać było, że malunki na paznokciach to jej prawdziwa pasja. Z szerokim uśmiechem pani M. dobrałyśmy kolor główny moich paznokci oraz jeden kolor "akcentowy", który został nałożony tylko na paznokcie na palcach serdecznych.

Pani M. zdezynfekowała mi dłonie, następnie wymoczyła skórki, które bardzo delikatnie usunęła cążkami, bez najmniejszego uszkodzenia mojej cienkiej skóry. Następnie w ruch poszedł pilnik i nadanie paznokciom odpowiedniego kształtu. Wszystko zgodnie z procedurami. Potem baza i kolorki. Na koniec pani M. pokazała co tak naprawdę potrafi i w parę sekund na moich kilku paznokciach pojawiły się przepiękne czarne koronki namalowane cieniutkim pędzelkiem maczanym w specjalnym tuszu. Efekt był przepiękny, który został zwieńczony cyknięciem fotki przez samą panią M. do jej kolekcji prac. Z tego również względu nie mogę pokazać Wam swoich paznokci, aby chronić swoją anonimowość. Aczkolwiek serdecznie zachęcam do przeglądnięcia wykonanych manicure w Oazie Piękna na ich profilu facebookowym. Tam również można natknąć się na moje paznokcie :)

Za manicure hybrydowy ze zdobieniem w promocji zapłaciłam 59 zł.
Hybryda utrzymywała się ok. 3 tygodni.

Podsumowanie manicure hybrydowego w Oazie Piękna:

Jakość usługi:
Rewelacja! Z przyjemnością powtórzę zabieg!
Komfort klienta: 
W porządku! Czułam się wystarczająco komfortowo!
Higiena:
W porządku! Zabieg wykonany w higienicznych warunkach!

1 komentarz: